Thursday, 20 December 2012

design softboard baru utk sem 4 :)

salam..
hee..
jumpe lagi disini..
disebabkan line wifi yang x dapat
membuatkan nita tergendala untuk update blog

bukan cerita best.. tapi saja nak menunjuk bakat yang ada
ish2... x baik.. jangan sampai datang rasa over ujub sudah
penyakit hati tu..
ubatnya perlu berzikir banyak-banyak..

x nak cakap banyak,meh tengok apa nita buat dekat meja belajar nita

hee... senyum-senyum selalu jika mahu gembira

tada.... baru beli bunga,
itu yang excited sangat nak design meja
beli bunga dekat Festival mall KL
murah-murah jew x mahal..
geledah-geledah barang utk make up2x meja
 jumpe pulak rantai, di sebabkan lama dah x guna
hah!! disitu la tempat barunya.

mula kan harian kita dengan bismillah
hehehe... ni belum siap lagi.. 
next dua hari kemudian nita tambah bunga-bunga dekat softboard
sila lihat bawah.. hehehe

taraaaaaa......cantikkan..
btw kawan-kawan nita ramai yang jeles dan nak suruh nita
tolong make up kan softboard dorang
hehhee.. insyaAllah jika rajin la ye..


masih kosong... sekarang ni dalam perancangan nak tambah apa lagi
macam pra sekolah la nanti meja belajar nita
tapi apa yang penting kita gembira
 bila lihat bilik kita kemas dan banyak warna-warna ceria.

nita memang minat seni 
tapi sekadar mengisi masa lapang..
jadi teman-teman,
jika ada bakat tu.. tonjolkan la
ini hanya perkongsian..


ok lah...nita nak sambung buat exciment ni
jumpe lagi dilain hari..
wasalam semua
gembira-gembira selalu


keceriaan membawa kebahagiaan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...