Thursday, 20 December 2012

belajar di KL yang sempoi

Salam
selamat pagi cikgu.. ops!!
teringat masa zaman sekolah2x dulu
tp sekarang tak lagi
bila pensyarah masuk jew
masing-masing baca doa dan niat sendiri untuk belajar

Di banggunan MJIIT, tingkat 9
Universiti Teknologi Malaysia Kuala Lumpur
( terdapat seorang mahasiswa sedang melakukan aktiviti yang mencurigai )
siapakah dia?
jom baca artikel ini seterusnya......

orang lain tengah focus2x belajar..
inila kerja nita.. tengok menara KLCC sambil berangan..
ishh.. x da la..
focus juga..cuma kadang-kadang
mata ni curik-curik pandang menara-menara kat luar tu
kalau lecture tahu ni.. kompem kena panggil..

bila tengok banggunan-bangunan kat luar tu 
x tahu x tafsir macam mana..
hebatnya Allah kan..
memberikan ilham kepada manusia untuk membuat banggunan yang bertingkat-tingkat mcam tu
sampai ada yang terpaksa berhimpit antara satu sama lain lagi...


hehehe...
sambil berangan-berangan ni..
sama-sama muhasabah diri bila lihat kehebatan Allah

ehh tengok 2... menara berkembar depan mata jew
masa ni tengah belajar Operation Management,
tetiba.. teringat masa dulu-dulu..
batak  dan jakun sangat bila nampak menara KLCC 
kalau ada rombongan ke KL berebut-rebut nak pegi
bila nampak KLCC je sampai kepala x toleh-toleh dah
terlalu teruja tengok KLCC
tp sekarang.. Alhamdulillah.. KLCC kini depan mata je


pemandangan 180 darjah drp menara MJIIT UTMKL
cantikkan??? boleh la kot..


pemandangan 180 darjah drp menara MJIIT UTMKL
terdapat menara baru UTM yang nipis tu.. wuuuu

dua gambar 180 darjah dekat atas ni, nita amik satu-satu.. pastu cantumkan guna photoshop
nak amik drp jauh dengan keluasan macam ni,
 memang x dapat la kan.. 
terpaksa la nita naik helikopter kang..
hehehe..
kalau rasa tak jelas gambar ni.. 
pandai-pandai la klik pada gambar ye untuk ZOOM

ini sahaja artikel tentang budak yang mencurigai itu..rupa-rupanya
dia senang membuat onar ketika belajar..
sila beritahu kepada emaknya supaya
dia dimarahi...
hahaha

ini semua hanya gurauan yang memboringkan..
sebenarnya nita cuma nak kongsi gambar-gambar
bila belajar dekat banggunan MJIIT itu jew..
disebabkan teruja nampak infrastuktur di KL ni.

ok lah.. terima kasih sudi melihat
jumpa lagi ya..
belajar rajin-rajin..
seenyum-senyum selalu... mcm ni
:D :D :D
wasalam


"belajar sampai ke menara gading.. bukan hanya di menara yang tinggi"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...