Friday, 16 November 2012

dunia baru jiwa tetap lama

salam...
selamat malam bute 
hehhee..
har ini, hari pertama nita tinggal di kolej baru
sebelum di dekat 
kolej kediaman siswa semarak
tapi
sekarang di pindahkan di kolej lain iaitu
kolej kediaman siswa jaya macam gambar dekat bawah ni

masih dalam menyesuaikan suasana baru

sebab kena pindah??
kolej lama akan akan di buat tempat parking bertingkat katanya
jadi kami semua penduduk kolej
kediaman siswa semarak diarahkan berpindah
ermm :(
lepas ni tak dapat la nak bersenang lenang lagi sebelum pergi kelas
sebab kolej lama dalam kampus
kelas depan mata jew
sekarang dah jauh

ni gambar lama, gambar sekarang kolej warna oren

banyak dugaan masa nak buat perndaftaran kolej ni
macam manapun hadapi dugaan dengan tenang
semoga suasana lebih baik di tempat baru
amin..



belajarlah menghormati orang, agar orang bisa menghormati kita kembali

7 comments:

  1. aik...utm ada kolej baru plak ker? nie bukan kat kolej kg relawan ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. x la baru mana, kolej yg dekat jalan rejang kuala lumpur...:)

      Delete
  2. Salam muhibah, selamat menjalani kehidupan sebagai student. Pantang mundur sebelum mara.hehee

    ReplyDelete
  3. Salam dear, dulu awak dduk kolej siswa semarak kg. baru tu ke? ada pic tak? bilik kt situ selesa tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. w,salam... nita duduk dekat kolej siswa semarak dalam kampus.. yg dekat kg baru 2 penah tgok jew... dr luar mcm umah kayu.. hehhee

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...