Monday, 18 June 2012

majlis ramah mesra bersama pengetua bagi mahasiswa "2nd intake"

salam...
hee :).... erm... kali ni nita nak cerita sikit pasal 
tanggungjawab nita sebagai exco informasi dan multimedia
dalam Jawatankuasa Mahasiswa (JKM) kediaman siswa semarak

pada 16.6.2011 yg lepas, budak2 2nd intake telah mendaftarkan diri untuk menjadi mahasiswa di dalam UTM.K.L ni..
so, pada malamnya 2, JKM ada mengadakan program Majlis Ramah Mesra bersama Pengetua Kediaman..
jadi tugas nita adalah membuat backdrop n sediakan semua montaj2 untuk program2 tersebut...
Alhamdulillah semua berjalan lancar dan terima kasih kepada saudara Faris kerana membantu nita dalam menyusun tayangan montaj malah terima kasih juga dekat irwen n iela sebab bagi pinjam laptop dorang untuk backup laptop nita yang hang 2..
terima kasih....

ni percubaan nita guna photoshop....n nita gabungkan dengan photoscape

sebelum bermulanya program

nilah dia budak2 2nd intake bagi program diploma UTMk.l

bersiap sedia sebelum majlis bermula

kehadiran felo2 kediaman siswa semarak n siswa jaya blok C

daripada site tengah......ahli2 JKM telah mengambil tempat

semasa pengetua kediaman telah tiba n duduk di tempat yang di khas kan

pengetua kediaman sedang berucap kepada mahasiswa2 baru

ni lah dia : En Noraimi bin Shafie
malah beliau juga salah seorang pensyarah di dalam UTM k.l

presiden blok C sedang berucap....
syahidan namanya

pengacara majlis
namanya hazim.

tiga gadis ayu...hehehe.... sebelum bermula majlis kami sempat lagi posing di belakang tabir...hehehe
tige gadis ayu berbaju Pink :D
nita , kak wahida dan sue

bersama kak fah...
wahhh... baru lah nita tahu yg nita ni galah rupanya....hehhee

sekian sahaja cerita nita... walaupon nampak ringkas tetapi sebenarnya untuk menguruskan sebuah majlis 2 adalah sangat susah dan memerlukan sedikit pengorbanan dan kerjasama yang kuat dalam kumpulan..
terima kasih kerjasama ahli2 jawatankuasa JKM yang telah bertungkus lumus melaksanakan program ni dan juga kerjasama Crew2 MTM yang turut sama menghadirkan diri....
malah, tidak ketinggalan juga kerjasama mahasiswa baru 2nd intake yang telah memberikan komitmen yang baik semasa majlis berlansung...
sekian drp nita...
wasalam

sesuatu pengalaman yang perit itu adalah pengajaran yang membina kearah kebaikkan

Sunday, 17 June 2012

hang out with my frenz n exsenior

salam..
nita nak cerita pasal hang out ngn kekwn lak
dua hari lepas senior nita dtg kt kampus n amek kami2 ni
pegi jejalan kt kampong baru n festival, shopping complex kt danau kota...
seronok la jugak...
walaupon x beli barang.. tapi kami dapat cuci mata
pulak masa 2 nita ngah x da "mood" tapi lepas je keluar
Alhamdulillah.."mood" nita kembali pulih...
kitorang keluar pukol 6.30 ptg sampai la pkol 10.30 mlm baru la kami balik kampus

chicken grill...
nyummeee :D   sedap taw... nita mmg ske mkn....


x muat la kerusi 2....ish2 dorang ni

kelakar masa ni... sebab masa nita amik 2...dorang riuh sgt n ramai yang pandang...
tapi kami buat muka x malu 2 jew....ishhhh....


sempat singgah kedai 5 hengget ni beli hadiah
kate die nak jadi model kedai ni, pasal 2 la posing nye comel jew :D
hehehhe


with my senior... nita, kak hamizah n kak wawa

dorang ni lah yang bwk kami jejalan 
bawak dua kereta dengan seramai 9 orang yang ikot...
hehehe... mmg seronok kalau keluar ramai2....

calon2 gadis melayu

sapa nak boleh tegok je...hikhikhik
nita terpaksa bengkokkan kaki lebih sikit sebab x nk bagi nampak tinggi sangat...hehhee

epppp!!! gadoh k ni....hehhee

comel jugak ek kalau buat muka mcm ni...
kihkih....
paling x tahan gaya kaki 2...

chicken chop...
 ni dorang2 la yg mkn....rasanya nya nita x taw la, sedap o x...sebab nita x makan ni..hehhee


mmg x abis2 kalau dh ada dpn kamera

1...2...3....senyummm :D klik2x....
(konon2 bunyi kamere la 2...hehhee)
sebenarnya bukan kamere betul pon.. kamere handphone je la...
hehehe

kitorang buat muka tebal jew bila amek pic kt dpn orang lalu lalang..
nama pon gadis2 kn....hehehe
org perempuan mesti x abis posing kalau ada orang nak amik pic dorg..hehhee
termasok lah nita....

saja berpic dpn Cotton On ni...
x beli pape pon
pic x clear...tapi post jew la....hehe

awww cakkk...... ermmm
comel pic ni walau pon kabor n x clear pon pic nyew

heee :)...papepon thank you 2 kak hamizah n kak wawa bcoz sudi bawak kami jejalan... suka sgt n insyaAllah law ada rezeki kita pegi lagi k...hehhee....
maaf jika ada pic sesapa yg x termasok dlm ni....sori korg....
ni jew yg ada kt nita...
wasalam....drp nita

hilangkan "moody" dgn menghabiskan masa bersama teman-teman

Friday, 15 June 2012

baru hari ni mula belajar :D

salam...
:D hee :)....selamat hari jumaat semua...
hari jumaat, penghulu segala hari...
alhamdulillah, walaupun nita duduk dekat tengah2 kota bandaraya k.l ni tapi
masih ramai lagi umat Islam yang berlumba-lumba nak pergi menunaikan solat jumaat...
amin... :D....
pulak 2...masjid UTM k.l juga salah satu tempat berkumpulnya umat Islam kt k.l ni...
masjid UTM k.l :D...

daripada pandangan tingkat 10 bangunan MJIIT....
cantik jugak la... :D


ermm... dh bape hari nita x update blog ni...baru terasa harini nak cerita
sesuatu, walaupon x menarik mana pon cerita yang nak di ceritakan ni..
tapi bg nita, ni pon ok kalau jadi bahan nak post kat blog...
:D...

walaupon dh seminggu kuliah bermula, tapi baru hari ni nita belajar..
sebelom2 ni cuma sesi perkenalan diri dengan pensyarah jew...
seronok taw hari ni...

love accounting more n more

comel buku ni, minat nak belajar pon dtg dengan membawa mood ceria jew :D
lagi2 tengok warna warni kat buku akaun 2

nota nita sepanjang 2 jam belajar...hehhee...

x kn ni jew kot yg nita dpt time blaja tadi?
hehhee....ishh... x da lahhh...
selepas jew pensyarah masuk kelas tadi, kami di beri 
Quiz 1 yg pertama.... mmg ramai yg terkejot time 2...
byk yg dh lupa time account yg pertama dulu...
sem ni nita belajar accunt kedue pulak...
di sebabkan pensyarah nak uji kitorangnya igatan, jadi dia beri la quiz 2...
hehhee....spontan...

seronok belajar hari ni sebab pensyarah ajar sangat jelas dan ada cara  dia tersendiri nak bagi kami paham dengan cepat...
malah dia bagi kami formula tok faham subjek akaun ni
alhamdulillah....
dan kami diberi beberapa contoh soalan yg mudah untuk kami lebih faham...
subjek akaun x boleh di hafal tapi kne faham..
sapa yg faham, mudah la bagi mereka...

apa yg nita suka tentang pensyarah nita yang ni...
sifat keibuan dia sgt terserlah dan layan kami macam anak sendiri
yaAllah... tenangnya la hai belajar ngan pensyarah 2...
walaupun pensyarah nita ni sangat tegas tapi setiap sindiran dan teguran dia sgt berguna...
amin... 

hehhee... apa yg pasti, sem ni nita nak target A+ tok subjek ni... :D
wahh akaun nak A+ la...
nita boleh... amin...

k lah... nita pon dah lapa ni, nak ciap2 pegi pasar ni...
terima kasih sudi baca
wasalam dari nita...

ikhlas dalam mencari ilmu


Monday, 11 June 2012

first day class at UTM k.l :D

salam...
wahhh!!! hari ni, hari pertama kitorg nye kelas selepas masoknya sem 3
ermm...
kat bawah 2 muka2 teruja dh lama x belajar...
hehhee...
ikot kan kelas harini ada tige kelas, tapi satu batal dan satu lagi kelas nita
pada hari keesokannya....
jadi pada hari pertama ni cuma satu kelasnya....
nita mengambil jurusan 
diploma pengurusan teknologi di UTM k.l
ermm...ckap pasal minat k x???
mmg nita minat sebab nita mmg minat perniagaan dari dulu...
tapi kn, apa yg muskil kt sini adalah......
jeng3x... nita mengikuti subjek autocad 
hehhee... apa kaitan subjek 2 ngn pemasaran pon nita x taw lagi...
mungkin selepas belajar baru tahu kot...
papepon... harini mmg byk masa terluang....

muka excited seyyy : raihan, irwen n nita


kat makmal autocad...hehhee...sempat lagi posing depa ni

selepas jew habis kelas nita balik bilik kejap sementara tunggu 
meeting tengahhari 2 dengan crew2 smart tok perbincangan program2 yg akan dijalankan untuk junior..
ermmm...
abis jew nita ikot MTM iaitu program orentasi mahasiswa2 baru...
nita tolong kelab smart pulak buat aktiviti...
hehehe... konon mcm sibuk jew...
dalam program kali ni nita di khas kn dalam biro multimedia...
wowwww..... satu bidang yg sebenarnya nita x tahu pon nk buat...
mcm mana nak buat montaj aktiviti, ambil gambar detik2 kejadian n membuat poster...
ermm... satu pengalaman baru tok nita sebenarnya..
tapi, nita ambil jugak tugas ni sebagai ilmu baru tok nita dalam mengembangkan bakat ni...
kebiasaannya yg dapat multimedia ni adalah drp pihak lelaki..tapi nita x..
hehhee... nita sahut cabaran ni, walaupon nita tahu kemampuan nita x setanding dengan pakar2 multimedia yg lain... :D...
nasib baik la ada jugak teman2 yg sudi bantu nita dalam multimedia ni...
harap sgt yg kitorg dapat bekerjasama :D...
papepon.. kenapa nita ambil bidang ni sebab pengalaman baru 2 sgt penting...
sampai bila kita nak tetap dengan pengalaman kita yg sedia ada tanpa mencari pengalaman baru...
:D... harap sangat sepanjang nita memengang multimedia ni semua berjalan dengan lancar... amin
ini jew cerita nita tok hari pertama.. selebihnya nita banyak mengahabiskan masa dengan lepak di dalam bilik..(tido la 2 ) hehhee

ok lah.. x nk cerita lagi panjang... magrib pon sudah nak tiba.. jom siap2 mandi dan menunaikan solat :D...
wasalam...


pengalaman itu berharga dan tidak boleh di beli

Sunday, 10 June 2012

hari baru bg sem3 :D

salam...
wahh... arini hari pertama belajar after masok sem 3 ni
hope nita dapat buat yg terbaik untuk sem ni
demi keluarga n teman2 serta negara...
hehhehe.... tinggi matlamat 2 kn...
x pa..azam kene ada, kalau tidak target x kn tercapai...

:D....papepon...sem ni mmg mcm mencabar..
yakin boleh k nita...
" u can do it "

ni lah keje nita, tido jew dlm kelas...:P
hehhee... ni pon pic candit, x taw bile dorg snap pic ni...
hahhaa...kantoi....
nita mmg kuat tido dr dulu...
kt mana2 pon asik tido jew...:D

mcm mana pon...tido tetap tido, stdy jgn lupa...
kasi result gempak...wahhh
semangat...amin...harap impian jadi kenyataan...
" igat nita 3.97 harus dlm gemgaman"
amin...
 k lahh...nita nak berciap tok kelas yg pertama ni
wasalammm....n selamat pagi :D


impian perlu ada usaha jika mahu berjaya

hapy besday 2 me <3

salam...
heee :)...
7.6.2012 bersamaan hari khamis yg lpas , hari kelahiran nita...
jadi, nita nk cite la sikit apa yg terjadi...
hehehee...
bukan nk menunjuk2...cume nak berkongsi cerita...
layannnnnn.....zuzzzz!!!!

ermmm...alhamdulillah...
masa hari kejadiaan 2 ramai yg ucap dan mendoakan yg terbaik tok nita...
amin...harap impian nita menjadi kenyataan...
pada tarikh 2 jugak nita n kekwn pegii keluar tengok wayang...
saja jejaln..dh lama sgt nita x keluar after balik kampus selama 3 minggu...
:)... kitorg pegi tengok cerita snow white....ermmm
seronok jugak cerita 2...
dekat bawah ni nita nak tunjuk koleksi adiah yg nita dpt..
jgn jelezzz :D


from :: hazman

----> waahh!!! cantik sgt....terima kasih sesgt mang.....
frennzzz 4 ever n memg byk sgt muffin ni sampai nita kongsi ngn kekwn mkn  pon 
x abis2...
papepon...
ada ubi, ada batas, ada rezeki, insyaAllah nita balas :D
jgn lupa terima kasih kt akk awak jugak sebab buatkan...

mase dlm kotak...
heee :).... nita mmg suka ladybird...
comey sgt...


from :: kak hamizah

----> thank u bcoz give me like this, suka sgt n surat 2 saya simpan bebaik k...hehhee
n seronok sgt dpt kua ngn awakkk :D
cuma maaf, emosi saya kurg stabil hari 2 :D
papepon.... esok2 jumpe lagi :P

from :: syafiee

----> terima kasih pi'e bg ni....terasa mcm budak2 la pulak awak
bg saya mcm ni...hahahhaa..
tapi saya suka lelagi angry bird 2...
:D... terima kasih jugak coz meluangkan masa teman kitorg
keluar ari 2....cuma nak suh korg jadi bodyguard jew sebenarnya
hahahha.... :D...
terima kasih "wong jowo"


ermm... x sangke nita... dh tue2 mcm ni pon kekwn masih lagi nk bagi adiah..
tapi seronok jugak...terima kasih sesangat kt dorg sebab 
membuat kn nita gembira...
ops!! tadi lupa nak ckp...sekarang umo nita
dh 19 taun taw :D....baru belasan belom puluhan..
hehehe

k lahh.... 2 jew nk cerita...
jumpa lagi...
wasalam dr nita...


menghargai pemberian orang lain, agar pemberian kita juga akan dihargai

Wednesday, 6 June 2012

kecewa kerana bercinta


salam...
berjumpa kita lagi....
nita nak cite pasal kecewa dlm bercinta...
walaupon ramai yg tahu yang bercinta sebelom kawen ni adalah x elok...
tapi...still ramai yg amek jln ni....
termasok lah ngan diri nita skali...
sampai kadang2 kita terlebih mengangongkan "cinta" drp Allah S.W.T
nita bukan mengata sesapa, tetapi sedangkan nita juga melakukan perkara yg sama...
tapi... perkara itu x kn kekal selamanya sampailah timbul kesedaran dalam diri kita...
ujian Allah itu sgt hebat dan mempunyai hikmah di sebaliknya...


bila nita rasa kecewa itu datang dalam diri nita, nita cuba berfikir positif tapi...
hati nita sentiasa berdegil...
nita perlukan teman untuk berbicara....
selepas nita bergiat dalam bidang blogger ni...
nita jumpe teman yg dapat memberikan kata2 semangat kat nita 
iaitu blogger2 teman..
yang ini hasil petikan daripada blog :


RASA KECEWA?
“Janganlah kamu bersikap lemah, dan janganlah (pula) kamu bersedih
hati, padahal kamulah orang-orang yang paling tinggi (darjatnya),
jika kamu orang-orang yang beriman.” ~ Surah Al-Imran ayat 139



Pujuklah diri, putus cinta mungkin juga disebabkan:
1. Allah ingin temukan jodoh buat anda yang lebih baik.
2. Allah akn kembalikan semula dirinya bila dia jadi lebih baik atau anda jadi lebih baik.
3. Kafarah kepada dosa-dosa kita. Untuk kita lebih dekat kepada-NYA.



“Boleh jadi kamu tidak menyenangi sesuatu padahal itu baik bagimu, dan boleh jadi kamu menyukai sesuatu padahal itu tidak baik bagimu. Allah mengetahui sedang kamu tidak.”

~ (Al-Baqarah 216)



“Kadang-kala Allah mempertemukan kita dengan orang yang tidak tepat sebelum mempertemukan kita dengan orang yang tepat supaya kita bersyukur akan kurniaNYA dan belajar daripadanya..”

dengan adanya blog2 sebegini dapat memberikan nita banyak pedoman agar lebih tabah menghadapi dugaan dalam hidup ini....terima kasih kepada blog2 teman yg sudi berkongsi ilmu untuk dijadikan sumber bagi umat manusia dalam dunia ini menjadi insan yang tabah....

maaf jika ada yg menyinggung perasaan....ini adalah pengalaman nita yg nak nita kongsi bersama
bukan untuk menyakiti sesapa...
Allahhualam..
wasalam dr nita....


"Ya Allah, ya tuhanku..temukan lah aku dengan insan yang benar-benar untuk ku agar aku dapat mengecapi kebahagian dengan berkat keredhaan daripada mu Ya Allah, sebagaimana kehidupan yang sempurna seperti yang tertulis sejak azali lagi oleh mu Ya Allah..amin"


Tuesday, 5 June 2012

di saat sedih itu datang :(

salam...
arini nita nk berbicara pasal  "kesedihan"
apa yg nita dan semua perlu tahu bila hati menjadi pilu :(

kenapa perlu ada kesedihan?
tanpa kesedihan, kehidupan tidak akan lengkap...bila kita asyik gembira sahaja,
mungkin akan ada yg menyangka kita gila.....
lumrah kehidupan, gembira n kesedihan tak pernah putus daripada datang dalam kehidupan seseorang.....


saat nita sedih, nita perlukan seseorang disisi untuk memberi sokongan dan motivasi,
dengan adanya sokongan nita akan banyak berfikir, dan memotivasikan diri untuk berfikiran positif.....
tapi.....sampai bila kita nak mengharapkan orang agar sentiasa di sisi kita?...
x kan ada punya....yg ada hanya Allah S.W.T...

tapi...kita sering terleka...kita terlalu khayal dengan dunia sampai kadang2 kita x igat yg Allah tu ada di sisi kita...  bukan nak ckap org2 lain, tapi lebih menasihati diri nita sendiri....
kalau dulu...nita perlukan orang untuk menghilangkan kesedihan.....sampai kadang2,
nita dapat rasa yg nita banyak membebankan mereka...
sampailah... pada suatu detik 2...bila nita terjumpe satu blog yg penuh dengan kata2 nasihat dan banyak input yg berguna tok nita....
dari situ minat nita untuk membaca kembali semula dan mengajar nita banyak perkara dalam hidup ini...
mulai saat itu, nita belajar untuk kembali ke jalan pulang, sambil membetolkan iman yang hanya senipis kulit bawang ni....

berbalik kepada kesedihan itu, nita berasa teruja ....bila nita terbace sahaja hadis di bawah ni.....::

Dalam hadith qudsi Allah berfirman:

“Pergilah pada hambaku lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya.”(HR. Thabrani dari Abu Umamah)

baru nita tahu....kenapa Allah itu sengaja menurunkan pelbagai masalah kepada kita, sehingga membuatkan kita bersedih..... niat NYA bukan untuk membebankan kita...tetapi....Allah itu mahu kita mengingatinya kerana Allah itu menyayangi hamba2 NYA....
selalunya, bila kita senang, kita lupa akan Allah...tapi bila kita sedih....
kita sering mohon pada Allah....
adilkah kita???.....disaat kita duka siapa kita cari? dan di saat kita senang, siapa juga yg kita cari?
maka.....
kerana Allah itu tidak mahu kita menjadi manusia yg lalai, jadi Allah itu sering menurunkan pelbagai masalah agar diri kita akan lebih dekat kepadanya,dengan sentiasa mengamalkan suruhanNYA serta beristiqamah kepada Allah....

dengan itu, terdapat kata2 motivasi yg dapat dijadikan panduan hidup ini hasil 

Orang kata , semakin banyak kau beriman..
”Kau akn diuji terus bertubi-tubi..”

Orang kata , semakin banyak kau berbuat baik..
”Kau akn terus berdepan dengan masalah..”

Ini semua benar.. Menjadi org yg baik bukan senang..
Sebab itu.. ia terus ” Diuji supaya menjadi baik..”

” la yukallifullahu nafsan illa wus’aha!”



semoga kata2 yg di luahkan oleh nita tadi, tidak menyinggung mana2 perasaan...tetapi, ialah lebih menasihati diri nita sendiri...
Allahhualam....
wasalam.....


“Terima kasih Tuhan kerana sesungguhnya Engkau masih sayang lagi kepadaku. Semoga dengan ujian ini Engkau ampunkanlah segala dosa-dosaku yang lalu.”

Sunday, 3 June 2012

welcome junior UTMKL :)

salam....
heeee :)....
tersenyum lebar nita biler pkai blazer mcm ni...
rasa VIP pon ada...
ni la muka nita time nk smbot budax2 baru 2 nanti...
kami di arahkan tok senyum sentiasa...hehehe
yg penting kene ikhlas k...hehhee
smile always :)

mcm bkal CEO sebuah syarikat perniagaan...amin...
hehehe

ni semasa hari pendaftaran....
banyak kaunter yg di sediakan bagi menguruskan hal2 berkaitan pendaftaran 2 

ni adalah...pelajar baru yg telah mendaftar di UTMKL...
welcome junior...
seramai 411 orang mahasiswa yg telah mendaftar secara sah di UTMKL ni....
agak ramai jugak la...
tapi pada kebiasaannya... pelajar lelaki mmg melebihi pelajar perempuan...
dan mmg menjadi tradisi di kampus yg mahasiswa lelaki lebih ramai...
di sebabkan..UTM banyak menawarkan bidang kemahiran seperti engineering :D

semasa sesi MTM ( Minggu Transformasi Mahasiswa) seramai 46 org crew yg terlibat dalam 
membantu pihak universiti dalam melancarkan program yg di sediakan....

cian adik2 akk kene panas

time nk senam aerobik :D

pehhh.... terbaik lahh pic ni....pic ni diambil selepas aktiviti sukan tamat...
tgok latar belakang nya...pehhh...jelas menara KLCC....hehe...
dan yg bangunan warna warni 2 banggunan baru..iaitu MJIIT
bangunan kerjasama dengan jepun

aktiviti gotong royong

rajin tol adik2 akk ni

bagus2....rumah akk skali yew...

hehehe....ni pulak pic nita ngn junior2 :D
comel2 kn dorg...
selamat berkenalan adik2 semua.....


hee :D....
kat bawah ni ada montaj semasa hari pendaftaran pelajar baru n aktiviti sepanjang MTM berlansung...
kalau nita nak cerita satu2 mmg jenoh la...jadi... dengan adanya montaj2 ni...
mudah la nk cerita...
montaj2 ni telah di edit oleh squadphoto
ni sebenarnya bukan movie taun ni MTM tapi due tahun yg lpas....saja nita nk tunjuk :D...
layannnn....yg bawah ni baru la tahun ni punya :D



jadi kalau sesapa nak taw aktiviti apa yg dijalankan sepanjang program orentasi ni..boleh la tgok vedio2 diatas k...
ok lahh...
sampai d sni jew la nita nk cerita...
jika ada cerita yg tetinggal...mintak maaf la yew..
wasalam semua..
terima kasih sudi baca....

belajar dari pengalaman yg perit dan indah

kursus b4 junior datang UTMKL :D

salammm
ermmm...lame jugak nita dh x update kn...
lpas balik kampus dua mggu lpas, dh x update dh..
kesibukan masa membuatkan nita x da mase tok mengarang di blog...
hehhee...
hah!!..kali ni, nita nk cite..pasal apa nita sibuk sgt sampai nk jengok2 blog pon x sempat...
jom...ikuti cerita nita....

haaaa....cube tgok pic bawah ni....
ni lahhh barisan crew yg terlibat tok menyambut junior2 baru UTMKL...
hehhee..termasok la nita skali...
pic candit :D......tapi ada lagi due tige org yg x da...


ni lahh ketua kami...
:: Afiq Amani bin Anuar ::

ni pulak timb.ketua kami
:: Wan Nur Nazilah binti Wan Shukri ::


hehe...ni pulak budak gedik..sebok nk jugak tunjuk pic die
:: Noranita binti Abdullah ::

hehhe...kat pic seterusnya nita tunjukkan pic gerak kerja kami....
macam2 yg kami buat...o senang cite...
b4 bdax2 baru masok, kami kene menjalani kursus selama seminggu...
tugas kami, barisan crew ni adalah membantu pihak universiti dalam menguruskan hal2 berkaitan pendaftaran pelajar baru dan menguruskan " Minggu Tranformasi Mahasiswa" iaitu minggu orentasi
sebelom pelajar baru masok..bermacam2 pendedahan yg diberikan kepada kami bagi 
membolehkan program berjalan dgn lancar

time mkn mmg laju

:D siap boleh posing kn time mkn

focus betol crew2 ni ikot kursus ni...dalam sesi mendengar taklimat

kitorang ngah mendengar arahan ketua tok jalan2 sekitar  kampus...
aktiviti ni sebenarnya tok pelajar baru, tapi...
b4 dorg kami kene buat dulu...:D

after ronde2 1 kampus..fuhhhh....

sume kelihatan letih...tapi tetap bersemangat tok dgr taklimat seterusnya

ni sesi perbincangan tok sukan... :D dan pembahagian tugas

hah!!....
kt bawah ni...nita tunjukkan video promo MTM 
yg mana, kami diberi tugas untuk program MTM ( Minggu Transformasi Mahasiswa )
jom layan..



hehehe...ni jew lahh yg nita dpt tunjuk semasa kami menjalani kursus...yg lainnyew....
ada mase nita tunjuk lagi k...
pic pon x byk...
terima kasih sebab nk amik taw...
hehe....
wasalam dari nita....

tugas adalah amanah, dan perlu di ikuti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...