Tuesday, 6 November 2012

header baru, finish!!

salam.. 
selamat malam teman,
macam la nita ni ada teman kan, perasan jew..
bukan nak tunjuk apa,
saja nak tunjuk ni hahhhh :-
header baru

santai jew kan..

jenuh nita edit benda ni, walaupun agak simple 
dan cuma potong-potong pastu gabungkan semua gamabr-gambar ni, 
tapi payah sebenarnya nak cari keseimbangan dalam gambar ni,
dan nak memilih warna yang sesuai amatlah memakan masa
setelah selama 1 jam lebih..
jadilah benda ni..
taraaaaa :)

dalam mengedit gambar ni, kena ada ketelitian
tapi nita buat ni, 
saja-saja... itu yang x berapa kemas
erm..

ni masa mula- mula nita edit..
ada bee berdiri..
tapi x nampak santai di situ
jadi nita tambah la lagi seekor bee sedang baring..


bila dah tambah lagi seekor, adoyai..
rasa macam x sesuai la pulak jadi nita pun buang la bee yang berdiri tu
dan seterusnya jadi la bee sedang pandang kamo tu
 macam yang kat header atas tu la...
hehhee..
nampak agak santai konon-konon nya
ibarat macam kita la, 
baring-baring macam bee tu sambil blogwalking.


ni pulak header lama..
yang ni nita guna photoscape
 tu yang nampak kurang bermaya macam ni jew 
sebab permulaan blaja buat blog,
pulak tu, dah memang pemilihan warna agak banyak
jadi membuatkan header ni nampak agak serabut dan tulisan x jelas

ok lah, x nak cite panjang..nanti cepat jemu
terima kasih menjenguk..
insyaAllah nita buat lagi yang better k..

wasalam teman.. smile :D


manusia perlu membuat perubahan yang membina

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...